söndag 26 juli 2015

Förlåt, men nu blir det lite kiss- och bajshumor här

Offentliga toaletter brukar väl vara sådär kul att gå på. (lågvattenmärket den senaste tiden måste för övrigt ha varit den utanför entrén till GeKås i Ullared - så vedervärdigt kiss-stinkande jätteäckligt) Och om det finns klotter på väggarna brukar det inte vara så där himla rafflande att läsa eller se på något sätt alls.

Undantag finns förstås. Hjärtskärande små dikter eller roliga kommentarer. Eller som den toalettvagn som orienteringsklubben Andrarums IF brukar använda på sina tävlingar och som tidigare har använts av militären - den är rena socialhistorien och en resa tillbaka till sjuttiotalet och mängder av unga mäns längtan efter muck (avslutningsdagen på den allmänna värnplikten för er som inte är lika lastgamla som jag och vet detta).

Sen finns det kreativa människor, minsann. De här bilderna på klotter hittade jag på dorkly.com, och jag bara måste dela med mig. Vilket jobb vissa människor har lagt ner! Och vilken ...humor! (förstår er så väl om ni tycker jag är pinsam, men sånt här tycker jag är vansinnigt roligt)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar