måndag 17 november 2014

17. Hepp! Dagens tv-tips!

Återigen gnäll från min sida - jag har ju inte valt rubriken själv, och TV är ju som alla vet inte min grej. Inget fördömande från min sida, utan bara det att jag brukar bli rastlös efter fem minuter eller så av alla dessa bilder och allt detta prat, ge upp och gå därifrån.

Ibland går det bättre ifall jag kollar via datorn, på tider jag själv bestämmer. Men oftast inte - just nu har jag gett upp precis allting, tror jag vad gäller TV. Jag har till och med slutat kolla på Downton Abbey - jag såg de två första (eller bara det första?) avsnittet på nuvarande säsong och kände att "nä, men det här har jag ju sett förut. Samma personer, ungefär samma intriger. Hur bra än Maggie Smith är så kan hon inte bära upp hela serien".

Och Outlander har paus tills april eller vad det är.

Jag och Lisa kollar också på Doctor Who men projektet verkar ha avstannat efter femte avsnittet på första säsongen...

Något annat kollar jag inte på.

Så mitt tv-tips blir helt sonika: stäng av TVn och läs en bok!


Detta är ett inlägg från listan med bloggrubriker för november: en bloggrubrik för varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar