söndag 6 december 2015

Bra sak 6: Att prata om böcker

I eftermiddag har jag varit på bokcirkel, och gjort en av de grejer jag tycker mest om: suttit med andra som tycker lika mycket om böcker som jag, och pratat om böcker och läsning. Visst pratade vi om boken vi läst tillsammans, men nästan mer om andra böcker vi läst och om böcker vi vill läsa.

Jag får ju göra det där på jobbet en hel del också, prata om böcker med andra som gillar böcker, plus att jag får prata om böcker med barn, och med biblioteksbesökare. Och jag får prata om böcker och läsning med andra bokbloggare på nätet. Det är en stor del av mitt liv, det där bokpratandet, och en del som jag tycker väldigt, väldigt mycket om. Dagens bra sak alltså:

Att få prata om böcker och läsning med andra bokälskare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar