måndag 8 maj 2017

Idag hade jag behövt en Carolina-formad håla med låsbar dörr

Idag är bloggen stängd pga allmän människoovänlighet från min sida. Jag är sur, gnällig och vill åka hem och dra ett täcke över huvudet. Människor som måste nalkas mig på jobbet idag är det synd om. Jag bits.

Möjligen blir det bättre tills i morgon. Eller på onsdag. Vi får se.

Nej, det är ingen som har sagt något elakt till mig eller något som har hänt. (eller, ja, lämnat bilen på verkstad och måste punga ut med 7500 i självrisk pga missat någon jämra tilläggsförsäkring som täcker viltolyckor)(och ja, såg film igår från min brors bröllop på Gotland som jag missade pga Londonresan och fick ont i hela kroppen pga att det var så fint och stämningsfullt och jag var inte där)

Något mer? Nä. Ge mig ostbågar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar