onsdag 25 februari 2015

Detta handlar om äckliga grejer

Nu måste jag få skriva om något äckligt. Känsliga personer får härmed vara varnade för vidare läsning.

Men när man går på någon slags offentlig toalett, eller arbetsplatsens toalett eller så? Och den som har varit där innan en själv har bajsat. Rejält. Och inte använt toaborsten utan lämnat rejäla bajsspår efter sig i toastolen.

Det. Är. Så. Jävla. Äckligt!!!

Jag kan för mitt liv inte förstå hur dessa personer efter att ha bajsat loss och spolat inte gör en snabb koll i toan efteråt för att se om allt bajset spolats bort. Hur svårt kan det vara??

För sen kommer då nästa person (jag) som tycker det där är riktigt äckligt. Och ska jag då vara den som tar fram toaborsten och sanerar efter föregående snuskpelle? För om jag inte gör det ligger ju bajsspåren kvar i toan, och så kommer nästa person och då kanske den tror att det är jag som lämnat dem?

Blöh.

Så här ser den ut. Använd!!

1 kommentar: