söndag 8 juni 2014

Ytterligare tre bra saker

Och så för tredje dagen - tre saker att vara glad för idag:

Det här har kommit med posten:


Vi ska åka på bröllop på Gotland i september, hela familjen! Min lillebror Petrus ska gifta sig med sin Johanna, och det ska bli väldigt kul att få vara med om det. Och...som man ser på inbjudningskortet så är klädseln "mörk kostym". Vilket innebär att vi får en utmärkt anledning att köpa Eriks alldeles första egna kostym. Vad ståtlig han kommer att bli!!

Och så fick mailade mamma ett foto till mig idag. Hon och hennes syskon har haft syskonträff, och det här är alla fem syskonen Sandberg samlade på en bild. Jätteroligt att se! Jag har inte sett mina mostrar och morbröder på flera år, och jag tror inte jag har något foto där alla fem finns med bredvid varandra så här.

Från vänster till höger: Siw, Birgit, Bengt, Barbro (mamma), Hasse
Tredje saken: mina nya joggingskor. De är så bra! Det är sån stuns i dem att jag springer mycket fortare och lättare än med mina gamla som verkligen var trötta och genomtrampade. Tänk att skorna kan göra så mycket och tänk vilken skillnad det kan vara mellan bra och dåliga skor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar