fredag 7 oktober 2016

Ja! Jag gillar den här bilden!

Jag har Windows 10 på både min stationära dator och min (alldeles nyinköpta och alldeles egna! yej!) laptop, men det bär sig inte likadant åt på de bägge datorerna. På den stationära startar det bara upp allting och radar upp mina ikoner på mitt skrivbord och väntar på att jag ska sätta igång med att göra vad jag nu ska göra.

Men på min laptop? Där kommer det först alltid en fantastisk bild som systemet själv har valt åt mig, som jag måste klicka på för att komma till en inloggningsruta. Och de här bilderna...! Alltså - de är precis av den sorten som kan få mig att sjunka in i funderingar och längtan hur länge som helst. Så fina! Och så byts de med några dagars mellanrum, så jag vet aldrig när det ska komma en ny och fin att försjunka in i. Jag älskar det där! och trycker varje gång på den lilla diskreta länken överst till höger med "Gillar du den här bilden?" så att jag ska få fler av samma sort.

Jag har skärmdumpat några av dem. Visst är de fantastiska?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar