onsdag 28 oktober 2015

När vägarna försvinner

Idag var jag ute och sprang i Bökebergsskogen, och konstaterade att vägarna i princip har försvunnit sedan förra veckan. Nu har tydligen löven bestämt sig för att falla av träden, typ alla på en gång. Och ännu har inte höststormarna kommit igång med att städa undan dem, så det var som att springa på en prasslande matta.

Så vackert!

Jag hade inte tänkt att fotografera idag. Hade med mobilen, men den var inkrånglad i sin armhållare med hörlursladd, och med ljudbok igång så som jag brukar ha det när jag springer. Och det är meckigt att plocka ur den och sätta dit den igen, så det brukar jag låta bli. Utom idag - då var jag tvungen att stanna två gånger och pilla loss mobilen så att jag kunde fota. Dessa löv! Gick inte att stå emot!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar