torsdag 3 mars 2016

Det är nu ni ska komma med ett avundsjukt "ååååhh..."

På lördag! På lördag ska jag och mina fellow bokcirkelkompisar fira tioårsjubileum! (och bara DET är ju ämne till ett eget blogginlägg... tio år. Tio år??! har vi verkligen redan hållit på så länge? jestanes vad många böcker vi har hunnit läsa tillsammans. Och så mycket soppa vi ätit, och så många goda kladdkakor och andra goda kakor vi har mumsat.)

Och hur firar vi då detta tioårsjubileum? Jo, med spa-helg på Hotell Mossbylund. Jag ska få åka på spa! Mitt i detta surgråkalla mars där kylan vägrar släppa taget och precis allt är jämngrått, blött och trist.

Spa! Bubbelbad utanpå, bubbel inuti, bastu, tofflor och slapperi på hög nivå! Och jag har bokat in massage! I fyrtiofem minuter!! (mina axlar har nu gått ner på knä för att tacka mig) Och vi ska äta tvårätters middag! (om vi inte somnat av avslappning innan dess) Och sova över! Och äta hotellfrukost i många timmar! Och vara ännu mer på spa-avdelningen!

Oj, nu gick visst tangenten med utropstecknet på sönder...

Fatta, fatta, fatta hur sugen jag är på detta och vad skönt det ska bli.

Här! På lördag!!

2 kommentarer:

  1. Åååååhhhhhh gråtkvider jag eftersom det just nu känns helt omöjligt att jag kommer kunna åka med. Jäkla sjukor som förstör vårens absolut mest efterlängtade helg. Gaaaah!

    SvaraRadera
  2. Jäkla jäkla jäkla sjukor!! Jag lider med dig...

    SvaraRadera