fredag 7 augusti 2015

Arga mamman

Vi (eller jag...) äger vääääldigt många muggar. Trots att jag pga platsbrist fått göra mig av med muggar flera gånger genom åren. Jag kan inte låta bli att köpa nya, jag får liksom Behov när jag ser en fin mugg. Färgen, eller formen, eller den roliga texten, eller flera muggar i olika färger som är fina ihop...

Så vi har många muggar. Det borde ju egentligen inte göra något om ens barn råkat tappa en av dem i golvet så den går i tusen bitar. Jag borde verkligen inte bli arg. Det var en olyckshändelse. Och vi har så många. Och även om det var en fin Höganäsmugg borde jag ändå inte blivit arg - jag har många Höganäsmuggar (också). 

Men det blev jag. 

Det var min enda gula. Och min favorit. 

Bad mummy. Bad, bad mummy. 

Han dammsög ju till och med golvet efteråt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar