fredag 7 november 2014

7. Kolla! Så här ser jag ut idag.

Hu.

Vet  ni - selfies är verkligen, verkligen inte min grej. Men OK då.

Detta tog jag när jag precis anlänt till jobbet (för jag inte skulle glömma bort eländet). Här ser ni alltså Carolina av den 7 november 2014. Jag har precis återupptäckt min svarta korta ullkappa (jag glömmer varje år bort att jag har den), och rotat fram min tjusiga Slytherinhalsduk. (fick just en kommentar på den av en bibliotekariekollega som ju verkligen borde veta bättre: "Men Carolina - håller du på Rögle?")

Ju mindre vi ordar om blicken och selfie-orutinen och bakgrunden desto bättre.




Detta är ett inlägg från listan med bloggrubriker för november: en bloggrubrik för varje dag.

6 kommentarer:

  1. Jag är inte heller speciellt bra på selfies. Löste det med en suddig fönsterspegel...

    SvaraRadera
  2. Rögle!!!! Ha ha ha ha ha

    SvaraRadera
  3. Men snyggt telefonfodral säger hon som just fått hem dvd extended version hobbit the desolation of smaug idag... Ah... När somnar barnen så vi får se!!!!

    SvaraRadera
  4. Drakar kan man ha överallt (och se på hur länge som helst...längtar nu efter Hobbit 3). Och Rögle kan man hur som helst inte heja på alls, enligt min oäkte make som vet sådana saker.

    SvaraRadera
  5. Ja nu längtar jag till del tre oxå!!

    SvaraRadera